Godnatt folket!

Det må vara fredag, men jag tänker ändå gå och lägga mig någorlunda tidigt.. Orkar inte med denna huvudvärk längre :/

Övriga kvällen har spenderats framför tv:n. Kollade på Legend of the Seeker och tro det eller ej, jag somnade inte!! Efter att ha såsat framför andra ointressanta program och städat lite så bestämde jag mig för att hoppa in i duschen.. Men innan det passade jag på och klippa lite hår. Komiskt nog har jag klippt lite i topparna varje kväll xD Nu blev det lite mer än vanligt men det blev rätt okej! (man är ju lite våghalsig såhär på kvällen!^^)

Nu ska jag inte babbla på om totalt ointressanta saker mer utan gå och lägga mig!

Sweet dreams






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0