Fredag och Lördag (med tillhörande outfits!)

HalliHallå!

Kom rätt nyligen hem från Mariestad så jag tänkte ta och berätta vad jag fifflat med igår och idag!

FREDAG:

Jag trodde att jag skulle ha en sås-dag hemma men icket. Emanuel hade tydligen planerat att jag skulle vara med och fira honom och hans syster med sin mamma + familj. Det berättade han till mig en timme innan de skulle komma och hämta mig så JA jag fick lite panik! Haha, jag är suuperlångsam för de som inte vet ;)

Såhär såg jag ut i vilket fall! (Lägg märke till mitt nyslingade hår som drar smått åt grått, haha!)



Efter att ha firat E och hans syster åkte vi hem till hans pappa för att äta mat... igen! xD Senare på kvällen blev vi joinade av David som Sara berättade tidigare! Det var en riktigt mysig kväll i varje fall. Kom hem vid ett och somnade väl inte förrän vid tre så jag var inte överdrivet pigg när jag blev väckt klockan ÅTTA!
Detta leder ju oss självklart in på..

Lördag:

Vid halvtio tiden packade vi in familjen i bilen för att färdas till Mariestad för att hälsa på de närmsta släktingarna!

Dagen till ära körde jag på en proper outfit vilket inte är helt vanligt när man heter Essi Rundgren, mihi! ;)


I mariestad var vi hos mormor och passade även på att besöka min morfar som ligger på sjukhuset för tillfället. Krya på dig morfar! ♥

Efter sjukhusvisiten åkte vi vidare till min mosters hus och fick lite chokladpraliner av min pyssliga galning till moster! Supergoda vad dom!

Sedan var det bara att bräsa på hemåt.. Och det brästes på kan jag lova! Essi-mannen körde och gasade på till 130, haha!



Kommentarer
Postat av: elin

Essi hur har du gjort håret på första bilden? Snyggt var det ;)

2010-03-07 @ 17:19:30
URL: http://elinarnehed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0