Det har hänt en hel del sen vi hördes sist

För det första fyller min mamma år idag så vi firade henne igår med släkten.

3 minuter efter att de hade gått började jag må illa och inte långt därefter hängde jag över toaletten. Fyfan. IGEN! Andra gången på 2 veckor, det är inte rättvist! :O Tror dock inte att det är vinterkräksjukan eller något sånt, för jag mår förållandevis bra nu.

Och inatt kunde jag inte sova. Men det gick ju bra ändå, jag orkade med hela skoldagen, med en oförberedd redovisning och allt. Det är morgondagen jag är nervös över, frrranska prooov! Läschkigt!



Nu ska jag ta en titt på franskaläxan. En väldigt liten titt.  (ja, vi har läxa OCH prov). Bajjbajj!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Lätt att vi borde träffas någon dag :D Och ha på oss våra skjortor!! (Y) :)

2010-03-16 @ 17:59:28
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0