Äntligen fredag!

Hejsan alla läsare!

Är det inte underbart att det är fredag? Det tycker i alla fall jag! Haft en mycket bra dag idag:

Först hade vi idrott: roligt med FETT jobbigt! Och jag som redan hade världens träningsverk.. Efter det blev det en mycket god tacobuffé (älskar maten på Tingvalla) och sedan typ 30 minuter matte!

Efter skolan tog jag mig en liten runda på stan och införskaffade lite saker som behövdes..

Puderborste Lindex 59,50:-


T-shirts H&M 69,50:-
Mycket osmickrande ljus.. Där *peka på bilden under* syns den blåa färgen bättre!



Halsband Lindex 99:- (sara kommer slå ihjäl mig för att jag köpte det! (A))


Nu kurrar magen något förskräckligt!
Ska ner och äta lite god mat med familjen, ha en bra kväll!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0