Äckelväder!

Idag har jag gått omkring med dyngsura skor (inklusive strumpor och fötter) hela dagen! Riktigt najs! Ehe. Jag tror att mina skor sjunger på sista refrängen tyvärr... Får börja använda mina fodrade converse istället (och förstöra dem också! Det är så jag gör med mina skor; jag köper ett par, använder dem sönder och köper nya.).

Eftermiddagen spenderades med Essi som vanligt. Vi plöjde igenom hela min garderob i hopp om att hitta något som stackars Essi kan ha på sig imorn på våran väns 18-års fest! (Själv har jag redan hittat min outfit (Essi kommer mörda mig (internskämt))) Lite drogande av Sex And The City och Criminal Minds hanns också med.


Dagens låtar (klickaklicka)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0