2010-03-11

Hej!

Idag har man hunnit med lite av varje...
-Samhällskunskapsprov
-Stanrunda med Sara
-Varit med Emanuel och...
-Kollat på Texas Chainsaw Massacre (bra men läskig!!)
-Kört bänkpress och nästan dragit axeln ur led
-Ätit en och en halv pirog

... hahaha intressant!

Provet gick i alla fall dugbart! Var lite osäker men hoppas det går bra.. Haha, kan säga att Sara grät av ilska när jag sa det gick dåligt xD Hon HATAR när jag säger att det går dåligt på prov och visar det sig att det bidde ett mvg! (A) (Edit av Sara: Jag kan säga att det fungerar mycket bra även när du skriver det på bloggen!!)

En mycket mysig dag helt enkelt<3


Linne Gina Tricot
Jacka Sisters




Nu ska jag kolla på O.C och sen sova... och imorgon är det fredaag! Wiie:D
Godnatt<3



Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

Sv: Tack va roligt att du tycker om dem ! :)

2010-03-12 @ 09:57:34
URL: http://jswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0