17 Mars

Kom hem från skolan för typ en timme sen, hur gött är inte det?

Vi sprang iväg och snabbshoppade lite på lunchen och jag köpte två halsband som ni får se sen! Har även hittat en lovande kandidat, som kanske (om den har tur) får bli min "sommarens jeansjacka '10". Men vi får se.


Bob kör vi på, dagen till ära!

Btw, är det någon som vet var man skulle kunna hitta en liknande väska fast i brunt? Det känns som ett måste att ha en brun väska i vår, men jag hittar ingen snygg! (Jag är perfektionist när det gäller såna saker)


Ska såsa mig bort till tv:n nu, ha det!



Kommentarer
Postat av: Nightfall

sv: Aw tack du ! :D

2010-03-17 @ 16:39:04
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0