14 mars

Godmorgon!

Hur mår ni? Jag mår sådär.. Igårkväll mådde jag illa och var så yr så jag kunde knappt stå upp, weird! :S Nu mår jag lite bättre om möjligt men min axel gör fortfarande mycket ont.

Vet inte om jag berättat den lilla historien om när Essi NÄSTAN drog axeln ur led. Jag var hos min käre pojkvän och han skulle ut och träna lite som han brukar. För skojs skull skulle även jag köra lite lätt bänkpress. Funkade bra tills jag skulle köra på 30 kg. Axeln låste sig och började vridas åt en obehagligt håll...

Och allt efter det har axeln gjort jätteont! Nu vet ni...

Så, jag hade planerat att ligga hemma i sängen, titta på OC och sura hela dagen!
Hoppas ni har en roligare söndag ;)

Timbaland feat. Katy Perry - If We Ever Meet Again




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0