Skolavslutning minsann

Det som absolut inte får hända såna här dagar hände mig imorse. Jag försov mig! Vaknade 08.05 och 35 minuter senare var vi i skolan, duktigt!

Vi satt i aulan och lyssnade på kören som sjöng och rektorn som snackade, dvs samma saker som alltid på en avslutning. Sen samlades vi i klassrummet och fick våra betyg och krraaamades! Bölade inte det minsta faktiskt, men det kommer säkert imorn när vi ska grilla i museiparken och säga hejdå ordentligt!


Min vita klänning är från Nelly, kavaj från H&M och skorna tillhör Essi, mihi.


Adi, Chris och Mohammed!


Anna, Ida, Helena, Maria och Frida!


Största delen av klassen, vissa hann smita :o Kommer sakna dessa människor, that's for sure<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0