Sing sang sung

På jobbet idag så sjöng vi. Sen sjöng vi lite mer. Sen åt vi lunch. Till sist avslutade vi dagen med lite sång innan vi slutade tidigare igen.

Tror jag gillar det här med sommarjobb.


Tog dock med mig lite jobb hem så att jag kan träna på mina stämmor, känner mig som det svarta fåret i gruppen som sinkar alla andra med mina icke-existerande skills. (Nämnde jag att vårat gruppnamn är De fem vännerna & Sara?   ehe.)




Måste dock chilla lite med tanke på att min hals inte är bra än... Glass får det bli!



Kommentarer
Postat av: Elin

Och vem kom på det namnet? :-) stolt



du.. du "sinkar" inte alls ner oss, du är jättebra!

2010-06-22 @ 18:23:33
URL: http://elinarnehed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0