"Lusar klassas inte som människor"

Vackert citat från igår av Essi Rundgren (naturlig blondin)

Som jag kanske nämt tidigare så jobbade jag och övriga gruppen på kulturenheten även igår då det var midsommar! Vi var i Skoghalls Parken och hjälpte till vid midsommarfirandet där och det var rätt kul faktiskt!
Här kommer lite bilder från dagen:





Haha Per! Guud så vackört..


Maja, Elin och längst bort våran underbara handledare Ulrika! :)

Efter våran lilla uppvisning i parken drog jag mig hemåt för lite mat med kusinerna som är här ett par dagar!

Från vänster lilla söta Ella, Emmi och sist syrran! <3


Och lillkillen Elias så klart! <3

Efter det bar det av till Sara! Senare under kvällen tog vi oss en liten tripp in till stan för att säga hejdå till en kille som kommer saknas mycket när han är i Alanya! När vi kom hem la vi oss i soffan, kollade lite dryga saker på tv och sen somnade vi! Haha, inte så värd kväll kanske men mysigt var det i alla fall :)

Hoppas ni hade en trevlig midsommar! Nu ska jag ut i solen, hörs<3


Kommentarer
Postat av: m

<3

2010-07-04 @ 18:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0