Dagen i korthet!

Tjena gubbar!

Tänkte berätta lite snabbt om min mycket intressanta dag.. Gick (ofrivilligt) upp klockan FEM för att sedan cykla till Lövnäs och ta en buss in till stan. Efter det var det bara att spatsera till Älvkullegymnasiet där x antal stackars små barn skulle göra Cambridgeexamen i engelska.

Där satt man då från 8 till lite innan 4 och delade ut papper, satt och stirrade tomt ut i luften för att sedan plocka in proven igen.. Menmen, vad gör man inte för lite cash? ;) Efter det drog jag och tog en glass med Saramannen, gott!

När jag kom hem däckade jag i gästrummet där även min syster hade däckat och sov i ca tre timmar.. värt (Y)



Ni får ursäkta mitt fina hår/ansikte, men som sagt.. har nyss sovit!

Nu ska jag öppna min kära colaflaska och chilla vid datorn! See Yaah<3


Kommentarer
Postat av: vicky

jo det är bra, men börjar bli förkyld

2010-06-17 @ 10:56:35
URL: http://vickyhansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0