Bilder från idag

Studentfirandet idag var askul att kolla på men samtidigt lite jobbigt för alla hade ju visselpipor och "tut på burk" och annan skit som de höll på med bara för att vara irriterande. Jag ska få min revansch när jag tar studenten kan jag ju säga. Haha nej men klart som fan att man ska låta när man tar studenten, show no mercy!


En Essi inklusive blommorna som vi skulle ge till Sebastian och Mikael.



Tråkigt i väntan på att det skulle vänta = obligatoriskt McDonalds-besök. Så är det bara.



Essi idag och för ett år sedan på niornas avslutningslunch. Hon har inte förändrats ett dugg som ni ser!


Studentflak som åkte runt, runt och våran älskade skola i bakgrunden.


Seb finns gömd där någonstans. Vill också ta studenten!



Det kommer bli tomt utan treorna nästa år, r.i.p era stackars små arbetslösa satar<3



Imorn är det skolavslutning som gäller! Lovar att jag kommer gråta eftersom vår klass splittras. Åtminstone om någon annan börjar för då är det kört för min del. Men ska försöka hålla mig (Y)



Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

åh jag vill oxå ta studenbten, förstår avensjukaan :o

2010-06-11 @ 08:44:21
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0