You're so naive yet so

Ni måste undra vad det är för intressant liv jag lever eftersom jag aldrig har tid att blogga. Sanningen är att jag inte gör ett skit.
Mina enda achievements idag är att jag har strängat om min gitarr inklusive dammsugit den samt förtärt tre piggelin under tiden. Och som vanligt har jag lyckats få massa små sår på tungan som jag alltid får när jag äter isglass. Najs.


Inga bilder får ni heller, ihihihi vad busigt! Bloggare ska ju ha bilder redo 24/7. Men inte jag!

Ni kan dock få en låt: The Kooks - Naive




Kommentarer
Postat av: Petra K

den där låten tänkte jag också lägga ut på bloggen förut ;D

2010-07-06 @ 16:52:48
URL: http://petrakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0