MÖP!

Tänkte blogga igår men det hanns INTE med! Så därför får ni en sammanfattning nu istället :)

Efter en sen frukost åkte jag in till stan för att möta upp min underbara frände Linus! Vi gled runt på stan ett tag och tölade och sen panikade jag runt ensam en stund i regnet! Såg ut och luktade som en blöt hund... Trevligt.

INNAN regn! Såg dock ut som ett mongo redan då..

Efter stadsbesöktet åkte jag hem, hävde i mig mat och fixade i ordning mig som en galning innan jag drog iväg till Romstad för lite parteey!

Min parteey-outfit fastnade tyvärr inte på bild men jag körde på min nya tröja (bild några centimeter neråt), spetsstrumpbyxor, svarta heels och röda naglar!

JC - 299:-

Efter en mycket trevlig kväll med massa trevligt folk så spatserade jag och älsklingen hem och sov som stockar till typ ett... najjsigt värre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0