Ge mig den!

Gissa vad jag gör nu! Jag sitter och smaskar godis, det ni..

Igår blev det inget bloggande (as you probably noticed) eftersom jag spenderade hela dagen/kvällen/natten/lite av morgonen hos en mycket mysig kille♥

Efter det pallrade jag mig hem till ett tomt hus (eller ja, kissetatten var ju där såklart) och jag lagade mig en utsökt brunch eller vad man ska kalla det! Kolla in denna magnifika skapelse:


Efter det hoppade jag på cykeln och cyklade hela vägen till Skoghall till min bästa frände Linus för att titta på hans söta lilla kattunge! Och DÄMN vad söt den var..


GE MIG!!

För rättvisans skull kastar jag in en bild på den stora gosekatten vid namn Mutte som är lite smått avis på lillskiten där uppe som får all uppmärksamet..




Kommentarer
Postat av: m

mm yy ss<3

2010-07-15 @ 15:11:37
Postat av: Leia ♥

Vilken söt misse! :)

2010-07-15 @ 18:34:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0