Ommöblerat!

Var på Ikea med mammsen igår och fick då ett ryck: JAG SKA MÖBLERA OM MITT RUM!

Inget ovanligt kanske, men jag kände helt enkelt att det var dags för en uppfräschning! Hela gårkvällen och morgonen gick till att plocka ut och sedan plocka in ALLT i mitt rum! Är dock rätt nöjd med resultatet..

Köpte lite tyg från Ikea som jag tvingade mamma att sy en gardin av.. Resterna gjorde jag en kudde av!




Skrev dessutom ut lite nya och gamla bilder som betyder mycket eller som jag gillar och gjorde ett collage!

Haha, ÄLSKA bilden längst ner till vänster! Kan inte sluta skratta när jag ser den xD

Nu ska jag ner och äta grillat med familjen, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0