Torsdaaog

Hejs svejs :D

Tänkte blogga lite i morse men tiden rann iväg så det blir att göra det nu istället! Detta var nog den i särklass chillaste dagen på jobbet! Vi samlades utan ett dagis här på hammarö 9.45 och 35 minuter senare åkte vi hem för dagen.. UNDERBART!

Jag och Sara drog hem till henne, stekte lite, köpte glass, kollade lite SATC, stekte lite till, badade (Saras första dopp i år dessutom!) Naizz..

Dagens outfit! Haha, har haft på mig samma saker i en vecka nu typ... fresch! Och osminkad är man också!



Kastar även upp en bild på lillbäbifen som låg och sov så mysigt i min säng imorse♥


Nu är det dags för lite mat och en välbehövlig dusch och ikväll ska jag fortsätta mitt lilla marathon och kolla på 2 fast 2 furious! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0