Every me and every you

Idag blev jag uppringd av chefen aka Essi och blev tillsagd att klä på mig för nu skas det ut på stan! Jag protesterade ju inte direkt, det är spendering av pengar vi snackar om. Köpte a little somethin somethin men det visar jag imooorn. Det är inte lika kul att ta bilder om det är dåligt väder. Det är inte heller lika kul att ta bilder om man har en kamera som suger röv, min braiga kommer jag inte kunna hämta ut förrän den 27:e. DÄM.

DOCK, nästa vecka drar vi iväg till Stockholm igen, precis som förra året! Men det här året blir det bättre update med tanke på att Essi kommer ha med sin lilla vita grej. Det kommer bli AWESOME. Shopping, chillning, softning på uteserveringar (som att vi skulle ha råd med det). Längtar't.


Väldigt bloggigt av mig att posa med telefonen. Och ja, det är Essi i andra änden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0