Det gör ont i min rav!

Jag har sjukligt ont i min rumpa! Eftersom duktiga Essi har cyklat till jobbet varje dag i tre veckor och dessutom cyklat runt på Hammarö en hel del (i extremt obekväma jeansshorts bör tilläggas) har detta resulterat i att jag har fått skavsår i ljumsken och på rava.. FETT skönt kan jag lova!


Vad har man annars gjort idag då? Man har fikat på jobbet, sagt hej då till alla (kommer sakna våran chillar grupp!) cyklat ännu lite mer och sedan schtekt hos Sara! På kvällen cyklade jag till Sara igen och kollade på Sex And The City. Dessutom fick man sig lite besök av M♥ Och sen tvättade jag trosor i typ en timme...


Nu är det sovdags! Puss och godnatt på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0