70-års kalas!

Idag var jag (som jag även nämde igår) på mormors 70-års kalas i Mariestad! Det var riktigt trevligt måste jag säga och framförallt kul att träffa mormor, morfar, moster, hennes sambo och kusinerna :)

Som ni ser är min moffa jättecool...







Födelsedags"barnet"!

Jag och Daniel (mosters man) fick lite tråkigt så vi drog ut för att skjuta lite pilbåge! Ja, dom har två stycken pilbågar.. Och DÄM vad kul det var!! Ägde gjorde man också ;)



DOCK ledde detta till världens najsigaste blåmärke... meeen, det är smällar man får ta!
Det var så värt det ;)


Nu ska jag packa det sista till imorgon för då bär det av till Stockholm! Kommer bli så sjukt kul :D
Godnatt fina läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0