Trööök -.-

Har så ofantligt tråkigt så det är inte sant... Dessutom är jag huuur sugen på mat som helst!! Kebab, pizza, hamburgare, tacos, fan vad gott! Och kan ju inte ens dricka ordentligt... hur ska detta sluta!

SOM OM DETTA INTE VORE NOG, mat förföljer mig! Alla pratar om mat, alla på tv äter god mat!
GE MIG MAAT :'(

Ligger i alla fall här i sängen och lyssnar på min tomma mage som kurrar så högt det bara går. Har pratat lite i telefon med Sara som har det så trevligt i skolan.. Hon skulle eventuellt komma förbi sen men jag tvivlar på att hon orkar faktiskt.. wellwell, guess I'll just have to keep on watching tv :P

Förlåt alla människor för denna hemska syn!! Tyvärr är man inte så snygg efter att ha opererat sig, inte jag i alla fall...



Doooh, den dumma limfläcken från EKG-grejen dom klistrade fast går inte bort!!
(det finns dessutom fler än en.. vackert!)



Ha en bra dag allihopa! Själv ska jag nog försöka sova lite om ett tag, men vi hörs sen! Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0