Sovdags snart... igen -.-

Godmorgon höll jag på att säga! Godkväll!

Vaknade för ett tag sedan av att mina kära pojkvän ringde till mig. Han berättade att han var så otroooligt mätt och att han ätit MASSOR med pizza, läsk och godis. Gissa vem som är smått avis!

Är så ofantligt hungrig så det är inte sant. Tur att jag kunde sova lite så jag inte kände av det. Menmen, nu måste jag snart sova igen. Var tvungen att ta mina tre (2 st gogogigantiskt stora) smärtstillande innan jag sover för att undvika nattpanik-anfall av smärta. Och det var ju... mysigt.

När man opererat sig måste man lära sig att dricka igen, på ett nytt sätt. Tyvärr lyckas jag inte särskilt bra och har knappt druckit eller ätit nåt på 2 dygn. Det var något ofantligt skönt att sätta båda stora tabletterna i halsen, hosta som en galning och att vattnet åkte upp i näsan och droppade ut! (Y)
Och pappa bara skrattade... den elake saten -.-



Nänä, ska sluta whina nu.. Vill bara att ni lyckliga bastardos ska vara glada för att ni kan äta och dricka utan att det rinner ut ur näsan på er! ;D

Hoppas ni får en riktigt bra dag imorgon, snart helg ju! (tyvärr lär den inte bli överdrivet storslagen för min del..) Sova, sova, titta tv och sova igen. Och om jag har tur så kanske Emanuel tittar förbi<3 (till skillnad från lata Sara, haha nerå! <33)


Sovgott, hörs imorgon!♥




Kommentarer
Postat av: Neha

Hahaha lite kul var det ju för oss som inte råkade ut för det. Hade det hänt oss hade vi inte tyckt det var kul

2010-01-15 @ 02:41:07
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0