Shopping! :D

Hallåå!

Dagen har spenderats på stan tillsammans med världens bästa Sara! Förstår inte att vi ALLTID kan ha så otroligt roligt?! Vi måste seriöst vara de roligaste människorna på denna jord... ;)

Ett mycket välbehövligt besök i stora staden var det i alla fall! Var AGES sen jag var där sist.. blev inte så mycket köpt men jag är mycket nöjd ändå!


Skjorta - Gina Tricot 199:- Köpte den i storlek 40 eftersom jag vil ha den rätt lös och stor!



Tröja med djup rygg - BikBok 149:- I just fell in love, superfin är den<3

Köpte dessutom lite småsaker jag behövde...


Rosett-hårspännen - Glitter 40:- (okej, kanske inte behööver men kul att ha ändå!)


Glitter eyeliner - H&M 39,50:-
Storbrukare av eyeliner som jag är behövdes lagret fyllas på! ;)

Nu ska jag snart äta, gott! Hörs<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0