Onsdag 20/1

Här sitter jag och har inget att göra. Så går det väl när man gör alla sina läxor för snabbt, fan asså :/ Aja, jag har iaf svenskan kvar<3

Vi testade våran blodgrupp idag på naturkunskapen! (Jag har 0 om någon vill veta) Intressant, men väldigt enkelt och känner man mig och Essi vet man att vi vill ha så invecklat och komplicerat det bara går. Det hade dessutom varit roligare om vi hade fått sticka varandra!

Essi och Sara, så som det ska vara, igår vid skåpen. Detta är våran mest naturliga miljö, speciellt för Essi. Läppglanset i högsta hugg haha.


Ska hitta något att göra nu, hej så länge!

(Våran vän Alen fyller för övrigt år idag, grattis till honom<3)


Kommentarer
Postat av: Artur

Svar: Njaa, skulle inte tro det va:P Du är för liten=)

2010-01-20 @ 22:25:14
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0