Och så var helgen över...

Jag ogillar söndagar STARKT! Borde knappt få klassas som en helgdag, bara en dag för att mentalt få förbereda sig inför den kommande veckan... suck, life is hard!

Denna mentalaförberedningsdag till ära vaknade jag upp bredvid/halvt under min prins. Det är så en bra morgon ska se ut<3 När jag väl kom hem fick jag någon typ av ryck för helt plötsligt blev jag något ofantligt sugen på att städa!! Sagt och gjort, nu ser det lite bättre ut! :D

Kvällen har spenderats i sängen med min dator och en stooor skiva hönökaka, mumma! Hade planerat att försöka sova lite snart också, trots allt skola imorgon :P

Eftersom jag inte har några andra bilder så kastar jag upp två från igår!


Lägg absolut INTE märke till en av de gigantiska klädhögarna som nu är BORTAA!



Nu ska jag sova! Sov gott läsare<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0