Något jag ogillar...

..är när man får onödiga sms mitt i natten!

Jag hade precis somnat efter att ha försökt länge och sen blir man väckt av ett sms!! Vad fan säger en mindre glad Essi klockan ett på natten och går upp för att kolla. Självfallet var det ett heelt onödigt sms och jag gick tillbaka för att sova. Men ni kan nog gissa hur det slutade!?
Jag somnade inte förrän vid halv fem-fem tiden för att sedan gå upp igen lite innan sex :) Awesome!!

Den jävla halsen gör ju så ont så det är omöjligt att sova!!

När man väl vaknade hade jag (om möjligt...vilket det tydligen var) ÄNNU ondare i halsen så någon frukost kom inte på fråga -.- Ge mig mat förfan!! ;(

Sedan blev det att sitta på bussen till stan i en timma.. Den var ju inte lite överfull heller!!

Denna underbara onsdag såg jag ut såhär:



Körde på söt stilen med rosettdiadem och allt! Sött va? ;)

Vad har man hunnit med annars idag då?
Hmm, jag och Sara kom hem efter två så vi satte oss och kollade ett avsnitt Criminal Minds och åt lite godis/chips... eller jag gjorde mitt bästa och åt dipp istället! GOTT;)<3

När jag kom hem blev det att snabbt göra klart franska läxan och sedan ringa till sjukhuset för att kolla upp some stuff... hörs snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0