Musik och godis!

Här sitter jag och slappar. Känner mig lite bättre än förut i alla fall..

Hittills har jag tittat ett par avsnitt av Veronica Mars, me like (Y) och lyssnat på musik... ev hann jag äta lite godis också! Var tvungen att åka och köpa en fet påse för att stilla min abstinens, mihi!





Sitter också och lyssnar på dessa två låtar! Versionen med T.I har jag lyssnat på läänge och jag gillar den mycket. Men den andra versionen (har varit med i Gosspi Girl för övrigt) är inte helt fel den heller!

Lyssna själv och avgör!


T.I - Whatever you like




Anya Marina - Whatever you like



Nu ska jag gå och pärla med min moster! (hon är expert ska ni veta, guldsmed!) ;D
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0