Jag har inte...

...Orkat blogga på hela dagen, jag har liksom ingen lust. Jag har nämligen sörjt min sista dag i frihet genom att göra saker man inte kan göra på skoldagar, dvs att gå runt hemma och inte göra någonting alls. Det har varit angenämt. Gitarren har utnyttjats flitigt kan jag lova. Dessutom har jag kollat på de fyra Paradise Hotel avsnitten som jag har missat. Har inga kommentarer, förutom att det är äckligt, men fastnar gör man. Äckligt eller ej.

Har även knarkat Spotify i några timmar. Då kan ni tänka er hur många reklamavbrott jag har lyssnat på! Ogilla!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Spotify!! :D

2010-01-06 @ 23:26:10
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0