"It's madness I tell you!"

- Stewie Griffin


Imorse var jag ute och sprang. Det är faktiskt sant! Dock sprang jag inte så långt men who can blame me? Det var 16 minus ute, då är det inte så lätt att springa! Dessutom hade jag ingen musik, buhu.

Folket jag mötte hade olika uppfattningar om min handling. En mamma som var ute och gick med ett litet barn tyckte att jag var dum i huvudet och blängde på mig. Men en gammal tant som sniglade sig fram (eller hade frusit fast, vem vet) såg ut som att hon hade fått upp hoppet för dagens ungdomar. Personligen håller jag med mamman.

Ute på verandan igår kväll. Alla normala människor hade fattat att om det ser ut så är det inte okej att ge sig ut och motionera. Men så långt tänker inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0