Hemma från skolan..

Halloo!

Kom rätt nyss hem från skolan. Är FETT hungrig så jag ska nog gå och äta nåt nu... Känner verkligen hur kroppen åt upp alla mina fettresurser efter operationen då jag inte åt nåt, måste äta upp mig igen! Haha, nee jag tänker inte riktigt som andra tjejer i min ålder! xD

Hann med en liten sväng på stan efter skolan med Sara och Anna! <3 Tro det eller ej, men på ca 15 minuter hann jag med att köpa some stuff (jag som alltid velar i flera timmar!) En tröja och ett par trosor fick jag med mig hem, kastar upp bild senare :)

Nää, nu SKA jag äta och sen softa framför tv:n. Hörs senare!



Myste ner mig i en av mina favvo "mysiströjor",
tyvärr bli jag väl så illa tvungen att lämna tillbaka den snart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0