Hej!

Rätt bra dag idag faktiskt. Vi började med Naturkunskap och fick som tur provet framflyttat en vecka, underbart! Sedan hade vi ca 20 minuters matte där vi bara skulle rita av vårat rum i en viss skala (ohh, så svårt!).

Efter detta tog jag mig en tripp till våran SYV för att få lite hjälp med inriktningsvalet som krånglade så nu är det fixat i alla fall! Vi hann också med att ha lite historia och engelska.. Haha, må¨ste bara citera vad våran engelskalärare sa när vi diskuterade abort osv.

" It's important to protect yourselves if you sleep around like you do.."


Hahahaha, åhh tack!! Horor hela klassen tydligen xD

Efter skolan drog jag och Sara med oss en bunt lata killar i klassen och drog ner till biblioteket för lite info om individuella valen som alla verkar ha problem med. Meen, som tur är har jag ÄNTLIGEN bestämt mig.. Blir att välja Småföretagande AB (ung företagsamhet) som individuellt val! Ser faktiskt fram emot det jättemycket. Har alltid tyckt det verkar kul att starta eget så det borde passa mig alldeles utmärkt! Nu ska jag bara skriva ut lapen och lämna in så är allt klart! :D

Nää, nu ska jag ut och springa igen! Har inte gjort ett piss sen jag kom hem (bara sovit, hihi)

Hörs sen!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0