Hallouu!

Godmorgon!

Eller ja, god är den väl inte direkt... det är tiden på dygnet jag har som mest ont eftersom tabletterna slutat verka! Och ju senare man vaknar dessto ondare gör det :/
Vaknade lite efter elva (dvs OFANTLIG smärta) av att Sara ringde och störde mitt i min konstiga dröm, haha tur det! ;)

Gårkvällen var dock mycket mysig! Trodde inte att Emanuel skulle komma och hälsa på men det gjorde han som tur var! Vi hade lite mys och sedan åt vi middag med familjen. Japp, till och med jag åt mat och det gick faktiskt riktigt bra (förrutom den gången jag fick upp lite läsk i näsan, usch)! Sedan kom även Sara förbi! :)

Tack mina älsklingar för en bra kväll, ni är bäst <33


Borde nog äta frukost snart och sen kommer Sara hit idag igen. Vi ska ha lite mys med godsaker (om hon hittar nåt på ica som inte är allt för hårt och vasst, haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0