Godnatt<3

Det finns två saker jag fullkomligt HATAR när jag ska duscha... var med om båda alldeles nyss -.-

1. Det kommer inget varmt vatten! (antagligen inte den enda som ogillar detta..) Har länge väntat på en varm och skön dusch. När man väl står där och inser att det inte kommer nåt annat än ljummet vatten DÅ är man inte glad!

Som tur kom det varmt vatten efter ett tag, MEN! Då kom problem numero dos;

2. Vattnet kommer för svagt!
Om möjligt nästan ännu mer irriterande. Man brassar på allt det bara går och så kommer det en jättesvag liten skit skur -.- Usch vad duschar är elaka ibland!


Nu ska jag i alla fall snart sova, om jag kan dvs.. Har extremt ont i halsen :/ Inte bra alls!! Ska ju opereras på onsdag och jag MÅSTE vara frisk då... Håll tummarna för att jag e frisk som en nötkärna då! ;D

Kastar in en ofantligt vacker godnatt-bild på mig utan smink och ful när vi ändå håller på! :P

Godnatt<3





Kommentarer
Postat av: Emmelist

okej :) vad händer denna lördag för dig då?

2010-01-09 @ 12:22:14
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0