(God)morgon!

Hola! Hur mår ni?

Jag mår inte sådär asbra jag. Vaknade av att det gjorde fett ont i halsen... För tillfället ligger jag i sängen och tittar på Sex and the City! Tur att världens bästa moster gav mig de resterande säsongerna i julklapp!<3

Eftersom jag inte har nåt bättre för mig så kastar jag upp lite tråkiga bilder, haha!


Droppsåret blöder som faan!


Mamma köpte hem lite mat... inget knäckebröd här inte! ;)


Tacka gud för smärtstillande! Tyvärr är dom ju inte överdrivet små -.-


Nu ska jag hämta något att dricka, lite pro viva mango får det nog bli! Sedan är det bara att fortsätta kolla SATC! Talk to you later<3




Kommentarer
Postat av: ida

åh jag ska också operera bort mina halsmandlar om någon månad och jag är jätte nervös, men det verkade ha gått bra för dig eller ? :)

fin blogg btw!

kram

2010-01-17 @ 11:59:29
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0