Godmorgon! :D♥

Vaknade rätt nyligen (dock för tidigt så nu har jag låång tid på mig) och har precis ätit frukost :)

Jag bara älskar fredagar så otroligt mycket, och torsdagar lite också faktiskt. Skolan är visserligen lång på torsdagar men när den väl är slut så kan man pusta ut... nästan helg! Fredagar är LÄTT veckans slappaste dag. Idrott och sedan matte med Gose-Stig!

Idag blir det att spela basket på idrotten, vet inte riiktigt om jag gillar det men vad gör man?

Just det, måste lägga upp bilden på tröjan som jag köpte igår! Hann inte med det igårkväll eftersom jag skulle ut och springa...


BikBok - 149:-

Den ser rätt knäpp ut på mig men tänkte skita i det faktum, haha ;) Tänkte kanske dra på mig den idag tillsammans med antingen min svarta tajta midjekjol eller mörka jeansleggings..


Nää, nu ska jag packa ihop mina idrottskläder och klä på mig! Hörs efter skolan<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0