Ge mig sommar... (VARNING FÖR MÅNGA BILDER!!)

Satt och tittade igenom gamla bilder från förra sommaren... GOSH I MISS IT!! Jag älskar sommaren så otroligt mycket. Att helt spontant kunna cykla iväg nånstanns och att kunna cykla hem på kvällen/natten när man vill, ändå ljust och varmt ute.. Att kunna springa omkring i stort sett naken och sola och bada. GE MIG SOMMAR NU! ;(

Tyvärr lär jag få vänta ett tag. Ute ligger det ett tjockt lager med snö och det är -3 grader eller nåt...
Men, man kan ju alltid drömma lite... Såå, jag tänkte kasta upp lite sköna gamla bilder!














Okej, nu måste ni ju i alla fall erkänna att man sommar ÄGER!! Right? ;D

Nu när vi ändå har en nostalgitripp så tänkte jag även lägga upp ett par låtar jag verkligen gillar och lyssnade MYCKET på sommaren 09!

LMFAO - Yes


Flipsyde - When It Was Good


Kanye West - Love Lockdown


Lady GaGa - Paparazzi


Well, nu ska jag fortsätta drömma vidare om sommar! Ha det :D




Kommentarer
Postat av: ida

sv; Ah okej, de lät inte så farligt som jag har förväntat mig, hehe ;)

Det ska nog gå bra,

ha det så bra :)

kram

<3

2010-01-18 @ 15:54:39
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0