Fan då..

Life sucks... She's a real bitch!  Och här är man positiv! (Y)


Haha nää, nu ska jag i alla fall FÖRSÖKA verka glad så att jag inte drar ner er alla i skiten. Först och främst ett förlåt för att jag inte har bloggat och de få gångerna jag gjort det så har det varit små skit inlägg... så därför fortsätter jag på samma trend ett tag till! ;D

Idag har jag i vilket fall varit på stan. Hittade en mycket fin tröja på Stadium som jag snabbt fick en crush för... Sen när jag skulle köpa den så var den borta!
Behöver vi ens förklara hur jag reagerade på det/om jag var glad då?

Nej. Tänkte väl...Menmen, får ta mig en sväng förbi Bergvik och se om de har den där!

Förövrigt köpte jag avfärgning och blond färg (efter lååång fundering)!
Hatar ordet avfärgning, känns så... creepy!! :S Så nu ska jag bli blond igen! Om ett tag iaf :)

Åhlens - 130:- och 66:-
Haha kul ifall detta misslyckas totalt och håret är helt gulflammigt! Det skulle ju vara... trevligt (Y)

Nää, nu ska jag fortsätta sura/whina och sen blir det duscha och sedan film! Ha det bra<3







Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 11:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0