Ensam i den läskiga, stora vida världen/skolan

Just nu känner jag mig som en dålig kompis. Essi ligger hemma och har ont och säkert ganska tråkigt och jag, jag orkar inte ens släpa mig dit för att hälsa på henne. Förlåt baff<3

Skolan var faktiskt ganska najs. Håltimmen var najs! Lunchen var najs! Till och med föredraget var najs! Det enda som hade kunnat göra saken ännu mer najs är Essi<3 Men jag överlever nog imorgon också, om jag får träffa henne på lördag.

Vill även passa på att be om förlåtelse för att vi inte har lagt upp några fler filmer på ett bra tag. Vi ska ta tag i det när Essi mår bättre, det lovar jag. Vi har ju idén färdig, den behöver bara filmas!


Håltimme ftw!


Tingvalla<3 (Fail på bilen där borta, sabbar ALLT!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0