Dumma doktor -.-

Tjena alla människor!

Hur är det med er då? Jag mår såklart dåligt som vanligt. Var i skolan ett par timmar, sen klarade jag inte mer. Fick en akuttid på sjukhuset...men vad hjälpte det?

Kom dit, satt och lyssnade på några tanter som pratade i över en timme innan jag fick komma in... Jag kom in, hon petade in en stålspatel så långt in i halsen att jag nästan spydde (av smärta och av kräkreflex.) Som om det inte vore nog att hon pratade med mig som om jag vore 10 år gammal och inte fattade ett piss så sa hon att jag skulle fortsätta ta tabletter som vanligt. Sen blev jag typ utkastad...
Gick ju liksom dit för att jag hade så outhärdligt ont trots att jag äter tabletterna, hon brydde sig dock inte om den saken! -.-

Så jag fick släpa mig iväg till mammas jobb. Där fick jag i alla fall lite sympati... och lite fika som jag faktiskt (hör och häpna) lyckades äta upp!! Börjar bli fasligt hungrig nu utan mat på flera dagar.

Menmen, nu sitter jag hemma igen och ska titta på Sex and the City... kan bara inte bestämma mig för om jag ska kolla på filmen eller på serien. Hmm, inte lätt det här! ;)





Hörs sen<3



Kommentarer
Postat av: JenU ★

Fin blogg!

Allt bra med dej?

Kram

2010-01-21 @ 18:01:17
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0