Fantastiskt varm och trevlig lördag

(Ironin skriker av närvaro)


Men jag har varit glad ändå av okänd anledning. Jag kanske har insett att detta kalla helvete snart är över (bara typ 3 månader kvar... doh). Ganska underligt att få höra det från mig för jag brukar alltid älska vintern. Men nu är det för mycket vinter till och med för mig!

Det är helt enkelt för kallt! Det har gått så långt att jag, jag, Sara Lindh, har klätt mig i jeans. This is some serious shit!

Men det värsta med kylan är inte att behöva klä på sig 7 lager kläder och pulsa ut i meterhög snö och iskalla vindar. Nej förstår ni, det jobbigaste är att försöka ta sig upp på morgonen. Man har under hela natten frusit som bara den och när man precis lyckats få upp värmen, ja då ska man upp igen. Det gäller att ha ett par tofflor nedanför sängen och någon form av kläder nära till hands. Annars överlever man inte många minuter! Det positiva är väl att när man väl kommer upp vaknar man på riktigt. FO'. SERIOUS.


Nu ska jag och min mössa gå ifrån datorn (det kallaste stället i hela huset) och sluta klaga om kylan. (Till sommarn kommer jag klaga över värmen bara så ni vet)


Hejdååå!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är så galet kallt!! Men idag var det ju bara -13 ungefär... ;D

2010-01-09 @ 21:19:20
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0