Idag har varit en intressant dag.

(ICKE)

Jag vaknade runt tre på natten av att jag mådde illa och kunde inte somna om på någon timme. (Tacka högre makter för min beloved Twilight<3) Sen vaknade jag vid 7 igen och gick upp och började fixa mig, trots att jag fortfarande mådde sjukt illa. Det hela slutade med att jag blev called in sick (hade tyvärr redan hunnit platta håret, så här sitter jag nu med extra slitet hår i onödan, däääm!
) och det var antagligen rätt val, med tanke på vad som hände någon timme senare. Mer än så behöver vi inte säga...

Så idag har jag:
- Kollat på diverse olika tv serier på Channel131
- Läst
- Drogat spotify
- Spelat gitarr
- Gett mig fan på att jag ska lära mig den här låten på keyboard:
(För att slippa springa några meter mellan datorn och keyboarden flyttade jag på den och ställde den framför datorn (det betyder att jag hade ca 30 cm stor sittyta))



Det går någorlunda bra med tanke på mina tidigare pianoerfarenheter. Men inget att hänga i julgranen direkt!


Talk to you later, friska bastarrrdos!



Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

duktig du är =)

2010-01-08 @ 19:53:34
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0