Baffen och jag

Snart ska jag hem till pappa och sen kommer Essi spatserandes dit. Vi kanske råkar dra förbi Ica och köpa frukost (och diverse andra onyttighter) när vi ändå är ute och traskar. Känn er avundsjuka, vi kommer ha skitkul de kommande dagarna. Moaha! Och det bästa är att vi får bestämma maten helt själva<3



Btw, den här "Dagens låt" grejen funkar inte längre. Nu förväntar jag mig att de flesta har spotify så jag länkar en playlist istället. Här.

Om ni lata människor som inte orkat skaffa spotify ändå vill lyssna får ni leta själva:
Augustana - Sweet And Low
The Weepies - World Spins Madly On
The Weepies - Can't Go Back Now
The Audition - My Temperature's Rising
Cute Is What We Aim For - Do What You Do
Cute Is What We Aim For - The Curse Of Curves
Elliott Smith - Son Of Sam
Conor Oberst - NYC - Gone, Gone

Stora hjärtan på dessa låtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0