Söndag den 17 januari...

Hej!

Här sitter jag och mår inge vidare... ovanligt va? ;) Rätt trött på denna "rollercoaster ride" just nu. Ena sekunden mår jag prima och känner för at springa ett marathon eller liknande och andra sekunden så mår jag skit. Har i alla fall beslutat att jag stannar hemma även imorgon, för mitt eget bästa. Sen borde jag nog sluta gå runt och småsjunga, min hals gillar INTE det alls!


Nu tänkte jag vara lite snäll mot mig själv i alla fall. Tog en låång och varm dusch och nu ska jag lägga mig i sängen, äta något gott och titta på Sex and the City! Eller lyssna på musik...(som jag gjort i stort sett hela dagen)

Gillar när man helt plötsligt börjar dampa låtar man lyssnat på för länge sen.
Idag har jag lyssnat på denna fina låt, love it<3

The Pussycat Dolls - I Hate This Part




Ha en fin söndagskväll allihopa♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0