Ofantligt rolig kväll må jag säga...

Hejsan!

Efter en kväll med ett totalt mental breakdown pga ilska så mår inte min hals särskilt bra...
Läkaren sa att man absolut inte ska skrika, springa, göra något fysiskt eller spänna sig. Då kan tydligen såret spricka upp!! ...jag har nog lyckats med allt, och eventuellt lite till!

Har ni gjort ikväll då? Jag har suttit i sängen, lyssnat högt på musik, ätit godis (trots att jag varken vill eller bör) och pratat med några kompisar på msn! Vilket liv jag har! ;)

Under dagen har jag dock lyckats med lite bättre saker! Världens bästa Sara kom hit med godis till mig, wiie<3
Vi satt och kollade ett par avsnitt av Sex and the City. Finns nog seriöst ingen serie som får en att må bättre!



Mihihii! Tack Saraa<3


Dagens "snygga" mysklädsel! ;)

Nu ska jag nog kolla Pirates of the caribbean eller nån annan av mina nerladdade filmer och sen sova!
Och just det, imorgon fyller min pappa 49 år!! Grattis i förskott pappa<3

(fan då måste jag ju upp tidigt och fira honom -.-)




Kommentarer
Postat av: Jacqueline/en av de från moiettu

Hejhej! Vad ska du göra idag? ;-)

2010-01-17 @ 08:58:46
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0