Alla dessa problem

Börjar känna mig smått vilsen nu. Jag vill jättegärna läsa Småföretagande, men jag känner mig även väldigt dragen åt Ensemble A eftersom musik är min grej. Alla säger "Men musik kan du ju syssla med när du vill, på fritiden och sånt". Förvisso, men det är definitivt inte samma sak. Att spela alla instrument själv är ju inte kul, man vill ju ha bekräftelse från andra människor också på att man är bäst. Skämt åsido, you get my point.

Dock kommer jag antagligen ha mer nytta av (hatar att behöva tänka så) Småföretagande så det får väl bli så. Vi får iaf starta ett kick-ass företag och rulla in cash! Vi kommer antagligen bli miljonärer osv.


En annan intressant (not really) sak att berätta är att jag var hos tandläkaren imorse och fick då veta att jag äntligen kommer bli av med min fina bruna rand på höger framtand! (Rim!) 
I tvåan, blott 8 år gammal, blev jag knuffad framlänges av en tjej och min käre tand offrade sig för min skull och dämpade fallet. Sedan dess har jag behövt byta ut den förbannade bruna plasthalvan X antal gånger samt borra i den, dränera den (ja, dränera, ni vill inte veta hur det som blev urdränerat smakade) och rotfylla den. Underbart<3 Men nu ska den bli snygg!

Lägger in bilder (alltså vanliga bilder, inte bilder på tanden) snart! Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0