Aj förfaan!

Hej!

Blir bara ett snabbt blogginlägg nu. Dagen har spenderats i skolan, hos Emanuel, hemma, i duschen och sedan i telefon med Sara! Sådär, där har ni min dag! Hahah, okej nu ska vi inte överdriva med speed här.

Ska snart sova, måste bara äta nåt först... Hade funderat på att äta lite mat hugga in på min specialgjorda semla som väntat på mig länge nu! (är allergisk mot mandelmassa så jag har vaniljklet i mina! MYCKET gott!)

Men, det finns ett STORT men. Min hals. Dooh, jag hatar att ha ont!

Under den senaste dagen har jag börjat få "attacker" med smärta.. känns som om nån försöker riva upp såret och det är inte det minsta skönt :/ Eventuellt är det stygnen som är påväg att släppa. Är lite smått nervös över det för när min pappa gjorde ingreppet för några år sen spydde han rejäla mängder blod när det hände!! :S

Jaja, ska försöka att inte tänka på det nu.. Hoppas ni har en bra kväll, sovgott<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0