6 månader<3

Hejhej!

Här sitter jag hemma hos Emanuel och fetar chips! Gött<3 Denna stora dag till ära firar vi ju då 6 månader tillsammans, älskar dig mest av allt älsklingen min<3

Vad har vi få fått gjort? Hmm, inte så mycket.. hemmamys med diverse failade försök till att ladda ner film. Men, vad gör det? Vi är ju med varandra, det är det viktigaste och det är underbart bara det!

Men, min gentleman till pojkvän har ju lovat en fin utemiddag vid ett senare tillfälle och det ser jag fram emot vill jag lova! Hoppas ni har en fin kväll allihopa, det ska i alla fall jag!


PS. Jag älskar dig också Essi<3, eftersom att jag är så lat så skriver jag här med, ett halvår med dig i dag, underbart, och jag lovar att det kommer bli mysigt att äta utemiddag, det lovar jag<3!/Emanuel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0