<3

Godmorgon!

Sovit gott? Inte jag.. min näsa var heelt täppt så jag kunde inte andas, rätt jobbigt! Dessutom hade jag fett ont i halsen :/ Hoppas det går över snart!

Ska snart klä på mig och dra till E men tänkte vara duktig och städa lite först! Och som om det inte vore nog att mitt rum e jättestökigt så börjar ju skolan imorgon! VILL INTE! (hade inte direkt nåt med mitt stökiga rum att göra menmen, haha)

Kastar upp två låtar som jag helt plötsligt bara fick på hjärnan och har därför lyssnat på dem RÄTT många gånger under det senaste dygnet... ASBRA är dom<33


Lil Wayne - Lollipop


Will.I.Am - Heartbreaker




Kommentarer
Postat av: Elin

usch då! Krya på dig.



hörrni kära exklasskompisar, visst röstar ni på mig till veckans blogg (länk på min blogg!) hehe.

Ha det bra!

2010-01-06 @ 13:58:21
URL: http://elinarnehed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0