22.11

Hallaou.


Jag hade planerat att gå och lägga mig snart för att för en gångs skull vara utvilad när Essiman kommer och stör halv 8 varje morgon. Hon stör så mycket att jag inte är säker på om jag kommer klara omväxlingen när hon ligger hemma efter operationen. Det kommer bli tomt :(<3

För övrigt överväger jag på allvar om jag ska läsa den lilla franska boken istället för "Om jag kunde drömma" sen för:
1. Vi har egentligen franskaläxa som jag inte har gjort för ingen har sagt vad läxan är, alla bara ignorerar mig när jag frågar :( (ehehe)
2. Det är bara 10 sidor kvar i "Om jag kunde drömma" och jag vill inte vara utan läsmaterial! Gah!

I brist på annat onödigt material i detta inlägg:

Det är fruktansvärt att man kan vara så vacker. Fyfan<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0